Σελίδες

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΝΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΗΡΩ'Ι'ΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ !!! ΣΘΕΝΑΡΑ !!!



Είναι μια γνωστή τραγουδίστρια, όπου συχνά απασχολεί τα φώτα της δημοσιότητας. Σε κάθε της εμφάνιση μαγνητίζει όλα τα αντρικά βλέμματα και όχι μόνο. Εχθές το βράδυ, καθώς επέστρεφε σπίτι της έπεσε θύμα κλοπής. Ο λόγος για την Μαρία Καρλάκη, η οποία ήρθε αντιμέτωπη με δυο άντρες Πακιστανικής καταγωγής, οι οποίοι ήθελαν να της κλέψουν την τσάντα. «Δυο στενά πριν το σπίτι μου με πλησίασαν δυο Πακιστανοί, οι οποίοι μου τράβαγαν την τσάντα μου, την οποία είχα περασμένη στον αγκώνα μου.
Στην προσπάθειά τους να μου την πάρουν, με έριξαν κάτω με αποτέλεσμα να χτυπήσω και στην μέση μου. Ο ένας προσπάθησε να με πνίξει, αφού είχε περάσει τα χέρια του στον λαιμό μου και ο άλλος τράβαγε την τσάντα, την οποία κρατούσα σφιχτά πάνω μου», δήλωσε η Μαρία Καρλάκη στο gossip-tv.gr και συνέχισε: «Στην προσπάθειά μου να γλιτώσω τους κλώτσησα με δύναμη στο επίμαχο σημείο με αποτέλεσμα να φύγουν τρέχοντας».
Πήγαν να πνίξουν Ελληνίδα τραγουδίστρια. Αποκλειστικές φωτό

Η τραγουδίστρια καθ’ όλη την διάρκεια καλούσε βοήθεια και κανείς δεν βγήκε στο μπαλκόνι να δει τι συμβαίνει , ενώ όπως μας αποκάλυψε λίγα μέτρα πιο κάτω υπάρχει αστυνομικό τμήμα. «Δεν γίνεται κανείς να μην άκουσε τίποτα σε ένα τόσο ήσυχο στενάκι. Νομίζω ότι ο κόσμος έχει φοβηθεί και δεν βοηθάει ούτε τον συνάνθρωπο του». Στην συνέχεια πήγε στο Ασκληπιείο Βούλας όπου οι γιατροί τις έκαναν όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και τις έδωσαν τις πρώτες βοήθειες. Όπως μπορείτε να διακρίνεται από τις φωτογραφίες που εξασφάλισε το gossip-tv.gr, οι μελανιές και οι γρατζουνιές στον λαιμό της τραγουδίστριας είναι εμφανείς. Η Μαρία μπορεί να μην φοβήθηκε για την ζωή της, αλλά το σοκ είναι μεγάλο και δεν ξέρει αν μπορέσει να ξανακυκλοφορήσει μόνη στον δρόμο. Τέλος, η τραγουδίστρια δεν πήγε στην αστυνομία, αφού πιστεύει ότι δεν θα μπορούσαν να την βοηθήσουν καθώς αυτοί οι άνθρωποι είναι μετανάστες και δεν ενδεχομένως να μην είναι δηλωμένοι στην χώρα μας.